3. ročník

Test AG v prostoru

Úpravy v hodnocení pro 2. pololetí

  • Zůstává rozdělení známky ... 2/3 znalosti + 1/3 přístup.
  • Váha známky ze zkoušení je mírně snížena na 1/8 známky z testu.
  • Pozor, pokud vám z velkých testů bude vycházet průměr horší než 4,50 zkoušení ani přístup vás "nezachrání" před propadnutím.

Úkoly

Do 12.6. (v pondělí na hodinu) - vypracovat příklady k výstupnímu testu z AG. Můžete pracovat ve dvojici, zkoušení bude z těchto příkladů. Do 5.6. (v pondělí na hodinu) - vypracovat příklady k výstupnímu testu z řezů. Můžete pracovat ve dvojici, zkoušení bude z těchto příkladů. Do 29.5. (v pondělí na hodinu) - vypracovat příklady k výstupnímu testu ze Stereometrie. Můžete pracovat ve dvojici, zkoušení bude z těchto příkladů. Do 21.5. (neděle) - 4 nové mastery skills na Khan Academy. Do 14.5. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Komplexních čísel - 2.5, 2.8, 2.9, 2.10 Do 7.5. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Komplexních čísel - 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 Do 30.4. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Komplexních čísel - 1.6., 1.7., 1.8., 1.9. Do 23.4. (neděle) - 5 cvičení na Khan Academy z Komplexních čísel - 1.1., 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. 

Do 18.2. (Úterý)

  1. Vymyslete příklad na hledání tečny ke kuželosečce.
  2. Vzorově příklad vyřešit včetně podrobných komentářů, které vysvětlí jednotlivé kroky. Pokud si vaši práci přčte někdo, kdo nikdy tečny nehledal, měl by postup pochopit a dokázat jej použiít i v jiných příkladech.
  3. Celou situaci nakreslete.
  4. Můžete pracovat ve dvojicích.

Do 2.4. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Analytické geometrie - 3.14., 3.15., 3.16., 3.17. Do 26.3. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Analytické geometrie - 3.10., 3.11., 3.12., 3.13 Do 19.3. (neděle) - 2 nové mastery skills a 2 cvičení na Khan Academy z Analytické geometrie - 3.8., 3.9. Do 12.3. (neděle) - 2 nové mastery skills a 2 cvičení na Khan Academy z Analytické geometrie - 3.6., 3.7. Do 5.3. (neděle) - 2 nové mastery skills a 2 cvičení na Khan Academy z Analytické geometrie - 3.4., 3.5. Do 26.2. (neděle) - 1 nový mastery skill a 3 cvičení na Khan Academy z Analytické geometrie - 3.1, 3.2, 3.3. Do 19.2. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Analytické geometrie - 2.11, 2.12, 2.13, 2.14. Do 29.1. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Analytické geometrie - 2.5, 2.6, 2.7 a 2.8 nebo 2.10. Do 22.1. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Analytické geometrie - 2.1, 2.2, 2.3, 2.4. Do 15.1. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Analytické geometrie - 1.10, 1.11, 1.12, 1.13 nebo 1.14. Do 8.1. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Analytické geometrie - 1.6, 1.7, 1.8, 1.9. Do 18.12. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Analytické geometrie - 1.2, 1.3, 1.4, 1.5  Do 11.12. (neděle) - 4 nové mastery skills na Khan Academy Do 27.11. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Funkcí - 3.1, 3.2, 3.3 nebo Rovnic - 4.2 Do 20.11. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Funkcí - 1.6, 1.7, 1.11, 1.12. Do 6.11. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Planimetrie - 2.10, 2.11, 2.12, 2.13, 2.16. Do 23.10. (neděle) - Ve dvojici vzorově vyřešit výpočet odchylky daných přímek včeteně všech potřebných ilustračních obrázků, vzor ZDE. Kdo nedostal zadání, nechť si vybere jedno z TĚCHTO RM do 21.10. (pátek) - Vyplnit Logickou olympiádu (kdo nebyl na RM) Do 16.10. (neděle) - 4 cvičení na Khan Academy z Planimetrie - 2.4, 2.5, 2.6, 2.14, 2.15 Do 9.10. (neděle) - Ve dvojici slepit z papíru model seříznutého jehlanu a narýsovat jej ve VRP. Více info na Google drive. Kdo nedostal do dvojice síť jehlanu, nechť použije TUTO. Do 2.10. (neděle) - Narýsovat ve VRP seříznutou krychli, kterou jste slepovali z papíru. Pokud je Vaše krychle nepoužitelná, klidně narýsujte cizí. Více info na Google drive. RM - Do půlnoci 28.9. - Zapsat se na Logickou olympiádu - http://www.logickaolympiada.cz Do 21.9. (středa) - Narýsovat dané těleso ve VRP v zadaném pohledu se zadanými rozměry, dále nerýsovat podstavu ve skutečné velikosti a napsat podrobný postup. Více info na Google driveDo 14.9. (středa) - Ze čtvrtky slepit model seříznuté krychle a vytvořit podkladovou desku s obrysy. Více info na Google drive. Kdo chyběl při zadávání úkolu, nechť použije TUTO SÍŤ TĚLESADo 7.9. (středa) - Vyrobit si do dvojice model krychle o hraně alespoň 8 cm a pravidelného čtřbokého jehlanu o straně podstavy alespoň 8 cm a výšce alespoň 7 cm.

Materiály

Příklady k výstupnímu testu

Kombinatorika

Kódy obrázků

Kružnice, elipsa a další kuželosečky

Přímka

Vektory

Google drive složka (podrobnosti k úkolům a probrané učivo)

Interaktivní applety

Stereometrie

Rozšířená matematika

Další materiály na Google drive:

https://drive.google.com/folderview?id=0B08HszdLD20TNHd2RXkxU1A3dUU&usp=sharing

Co nás letos čeká

Geometrie v prostoru (stereometrie)

brain-scan

Prostorová představivost je důležitou dovedností při mnoha povoláních od lékařů, kteří musí vyhodnocovat rentgenové snímky a řezy z CT po piloty či extrémní sportovce, kteří se musí v prostoru perfektně orientovat.

  • Zlepšíme si prostorovou představivost
  • Naučíme se rýsovat obrázky různých těles
  • Naučíme se určovat vzájmenou polohu přímek a rovin
  • Naučíme se kreslit řezy těles

Analytická geometrie (funkce 2 - Beyond)

Activemarker2

Přesný popis útvarů vzorcem je základ pro vše co vidíte na obrazovce mobilu, počítače nebo televize. Za každým rámečkem, za každým tlačítkem či posuvníkem je vzorec, který přesně popisuje jeho tvar. My se podíváme na základy tohoto popisu.

  • Naučíme se přesně vzorcem popsat přímky, kružnice, elipsy, paraboly, hyperboly a roviny
  • Naučíme se pracovat s těmito útvary pomocí jejich vzorců

Kombinatorika (Kolik je možností, jak ...)

photodune-5787803-social-network-l-1940x1455_jpg_1 940×1 455_pixels

Kolik zápasů se odehraje ve fotbalové lize? Kolik existuje různých pinů a jaká je šance, že ten váš někdo uhodne? Na podobné otázky se budeme ptát v kombinatorice.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>