Kódy obrázků

x^2+y^2=t^2 t = 0.5, ...,3 ; step=0.1 
Kruhy 
(x-t)^2+(y-t)^2=t^2 t = -5,...,5 ; step=0.5 
GeoGebra 
(x-t)^2+(y-t)^2=2t^2 t = -5,...,5 ; step=0.5 
GeoGebra 2 
sin(t)*x+cos(t)*y=1 
Untitled_pdf__1_page_ 
(x-cos(t))^2+(y-sin(t))^2=1 
GeoGebra 3 
x^2/t^2+y^2/(4-t)^2=1 
GeoGebra

Dynamické barvy

Kliněte na útvar, který chcete obarvit. V jeho vlastnostech v záložce Pro pokorčilé najdete sekci Dynamické barvy. Z nabídky dole vyberte HSV místo RGB. Do prvních tří polí můžete psát čísla nebo výrazy s t. Geogebra očekává hodnoty od 0 do 1, pokud do pole napíšete např. 4.8, bude to Geogebra brát jako 0.8. První pole označuje odstín, kdy 0 je červená pak následuje oranžová, žlutá, zelená, modrá, fialová a 1 je opět červená. Pole saturace označuje sytost barvy (0 ... žádná barevnost, 1 ... maximální barvenost). Pole Hodnota označuje světlost (0 ... černá, 1 ... maximální světlost v dané barvě a barevnosti).

Screen Shot 2017-03-20 at 11.58.06

One thought on “Kódy obrázků

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>